wtorek, 30 kwietnia 2013

Już za chwilę maj... i gorący czas

W maju czeka mnie gorący czas. Już za kilka dni córka zdaje maturę. W środku miesiąca żeni się syn. Termin młodzi wybrali sobie sprytnie - pobiorą się w czasie Targów Książki ;-)

Oczywiście zastanawiam się, czy uda mi się w ogóle w maju cokolwiek przeczytać?

Jeśli okaże się to możliwe, to - po kwietniowym mocnym zanurzeniu w literaturę faktu - chętnie sięgnęłabym dla odmiany po głośne powieści, które czekają na mojej półce z nowościami:

Bolano 2666
Eugenides Intryga małżeńska
Cabre Wyznaję
Twardoch Morfina


Trzymajcie za mnie kciuki!

3 komentarze:

  1. Nie zazdroszczę, chociaż przeżycia będę niepowtarzalne.
    Będzie Ci trudno czytać, ale dasz radę, przecież maturę pisze córka, gorzej z weselem, ale to też syn a nie córka. Na takim weselu rodzice syna bywali raczej gośćmi.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za córkę mocno trzymam kciuki, na pewno zda pomyślnie. Za syna trzymam mocniej, bo mi wesela kojarzą się z ogromnym stresem ;) ale mam nadzieję, że jego będzie wyjątkowe. A za Ciebie, żebyś w natłoku rodzinnych rewolucyjnych wydarzeń znalazła chwilę na lekturę :) A wybrałaś takie kąski, na jakie i ja mam ochotę i które też czekają na półce :) Może uda się nam wymienić wrażeniami jak dobrze pójdzie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dobre słowo :) Oby wszystko dobrze poszło i żeby zapanował spokój, mociumpanie!
    Moja mantra na ten czas to cytat z Mickiewicza:
    "Prawdziwa siła człowieka tkwi nie w uniesieniach, lecz w niewzruszonym spokoju."

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, gdy uznam to za stosowne.