piątek, 26 lipca 2013

Nagrody w konkursie otrzymują...


Serdeczne dzięki za Wasze miłe słowa, a szczególnie za zaskoczenia, które mi zafundowaliście. Gdyby człowiek nie zapytał, to nigdy by się nie domyślił, co też może się komuś spodobać :)

To mnie zachęca do czynienia kolejnych starań w tym kierunku :)

Oto zwycięzcy konkursu i ich nagrody:
Perry Magiczny świat konsumpcji
dracaena Wewnętrzne mechanizmy
natanna Saga rodu Słonimskich
nvs Nowe królestwo Grenady
Syla Biblioteka cieni

Wszystkich bardzo proszę o przesłanie adresu do wysyłki na: agnieszkaczyta{}gmail.com 

Nawet Ciebie droga natanno ponownie o niego poproszę, bo adresów nie przechowuję. Wielki Brat zwany GIODO patrzy!

Jeszcze raz dzięki za udział w wielce pouczającej dla mnie zabawie!

8 komentarzy:

  1. Brak mi słów. Agnieszko to wymarzony prezent dla mnie na dzisiejszy dzień.
    Pozdrawiam gorąco.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo!! Cieszę się iż będę mogła przeczytać coś nowego :) gratuluję również pozostałym wygranych :)Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego czytania moje drogie panie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, przegapiłam taki ciekawy konkurs :(
    U mnie raczej nic się nie podoba, bo dziś się dowiedziałam, że znalazłam się w rankingu najbrzydszych książkowych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za wymysł? Brzmi hejtersko. Mam nadzieję, że nie przejmujesz się takimi głupotami?

      Usuń
  5. Smaczne jak smaczne, upalne czytanie, ktoś znalazł dobre plenery do czytania w tej pogodzie? Bo mi nawet na trawie zbyt gorąco. ;)
    Jak miło :) Dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Agnieszko :)
    Dzisiejszy dzień to był znak. Wczoraj zaplanowałam sobie, że zacznę w pracy czytać nową książkę Mastertona ale zapomniałam jej zabrać :D A po południu dostałam sms od koleżanki że mam paczkę u niej i już wiedziałam, że to Twoja książka :D Dziś po pracy jestem wyczerpana ale jutro zaczynam lekturę :D
    Jeszcze raz dziękuję, a później zdam relację :D nie mniej już dziś wiem, że książkę będzie się super czytało ze względu na makulaturowe kartki z czarnym drukiem, co też uwielbiam w książkach :D

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, gdy uznam to za stosowne.