czwartek, 14 marca 2013

...czytnik wzywa!

Z okazji urodzin mam dostać czytnik. Wybrałam sobie Onyx z 'papierem elektronicznym' nowszej generacji Pearl. Bardzo się na to cieszę, choć jak to będzie z samym czytaniem, kiedy nie słychać szelestu kartek...?

Moje pierwsze zakupy to: zestaw klasyki gratis z czytio.pl oraz korzystny zakup dnia na virtualo.pl.

Tu skusiły mnie takie oto... no właśnie, co? Pliki...? Matko jak to brzmi?!

PS. Zgodnie z przewidywaniami marzec okazuje się dla mnie bardzo pracowity i jeśli przeczytam jedną książkę tygodniowo, to będzie nieźle... Ach, życie!



Literatura piękna (marzy mi się zanurzenie w świecie wyobraźni poniższych autorów):
Janusz Rudnicki Męka kartoflana
Janusz Rudnicki Chodźcie, idziemy
Italo Calvino Jeśli zimową nocą podróżny




Biografie (pragnę poznać bliżej te postaci):
Joanna Kuciel-Frydryszak Słonimski. Heretyk na ambonie
Jan Zieliński Szkatułki Newerlego

Eseje antropologiczne (tęsknię za ponownym spotkaniem z wybitnym intelektem autora):
Zbigniew Mikołejko W świecie wszechmogącym. O przemocy, śmierci i Bogu

3 komentarze:

  1. Anonimowy07:59

    Też mam onyxa i bardzo go sobie chwalę. A niezależnie od postaci, ebook, czy audiobook,książka zawsze pozostanie książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytnik kupiłam mężowi w prezencie i pożyczę od niego na służbowy wyjazd na 10 dni, bo wtedy bardzo mi się przyda zmniejszona ilość kilogramów. Ale tak poza tym, na co dzień? Nie, jednak jestem archaiczna nieco, ale na co dzień to ja wolę zwykłą książkę :) Trzymam kciuki, żeby jednak nie było tak źle w marcu z czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już go mam, ładuje się :)

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, gdy uznam to za stosowne.